Menu
Winkelwagentje

Verzendkosten

We versturen je bestelling graag zonder verzendkosten naar je op.

In sommige gevallen moeten we je wel om een bijdrage vragen. Hier lees je wanneer dat is.
De kosten van het versturen van pakketten worden keer op keer hoger. We doen er alles aan om deze kosten zo goed mogelijk in de hand te houden, maar ook wij ontkomen er niet aan om in sommige gevallen een bijdrage in deze kosten te vragen.

Wij versturen al onze zendingen met PostNL.

Er zijn goedkopere vervoerders op de markt maar onze ervaring is dat we, zeker met, PostNL nagenoeg geen klachten hebben. Geen zendingen die zoek zijn geraakt, geen zendingen die beschadigd zijn. Omdat we veel producten in glazen flessen versturen is een goede behandeling van onze zendingen erg belangrijk, PostNL heeft hiervoor nog steeds het beste systeem.

Bij het afronden van je bestelling vragen we om je postcode, vervolgens krijg je (afhankelijk van het land waar de bestelling naar toe moet) verschillende opties om jouw bestelling te laten bezorgen.
Je kunt aangeven dat je de bestelling aan huis (of op je werk) wilt laten bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling zelf af te halen op een servicepunt van PostNL.
Als je voor een afhaling bij een servicepunt of een pakketautomaat kiest krijg je een kaart te zien waarop de adressen in jouw omgeving staan. Hieruit kun je super makkelijk het adres van jouw voorkeur selecteren. Je hoeft dan verder niets meer in te vullen, het systeem zorgt ervoor dat we jouw bestelling op het door jou gekozen adres afleveren.

Stimuleren levering aan Servicepunt / pakketautomaat

Bij Natuurvoordeel willen we graag zo efficiënt mogelijk werken, en willen we meehelpen om ervoor te zorgen dat niet de hele dag je straat vol staat met busjes van verschillende vervoerders. Om dit te kunnen doen leveren wij je bestelling gratis aan PostNL servicepunten en/of pakketautomaten. (vanaf € 45,- )
Voor andere manieren van bezorgen kan het zijn dat we een (kleine) bijdrage in de kosten vragen.

Waar mogelijk versturen we pakketten via brievenbuspost. Het voordeel hiervan is dat je niet thuis hoeft te zijn. Het nadeel is dat deze pakketten vaak niet getraceerd kunnen worden.

Wanneer betaal  je een bijdrage in de (verzend) kosten?

  • als je bestelling lager is dan € 45,-  (Nederland & België)
  • als je een bestelling geleverd wilt hebben buiten Nederland en/of België
  • als je kiest voor een aanvullende dienst van PostNL

Het is ook mogelijk om aan te geven dat je de bestelling alleen op jouw huisadres wilt hebben afgeleverd. In dat geval mag de postbode het pakketje niet bij de buren afgeven. Hiervoor betaal je een kleine bijdrage.
Ben je overdag weinig thuis? Kies van voor de avondlevering van PostNL. De bezorger komt dan tussen 18:00 en 21:30uur bij je langs.

In alle andere gevallen betaal je bij ons geen verzendkosten! (bij levering aan PostNL servicepunt of pakketautomaat)

Is je bestelling lager dan € 45,- ? Dan is de bijdrage in de (verzend) kosten € 6,95
Wil je een bestelling geleverd hebben op een adres in België en is het totaalbedrag lager dan € 45,- ?  Dan is de bijdrage  € 7,95
Vanaf € 45,- betaal je ook naar België geen verzendkosten.

Staat het land van jouw keuze niet bij de mogelijkheden? Neem dan even contact met ons op, wij kijken dan wat we voor je kunnen betekenen.

Kleine bestelling en geen zin in extra kosten, afhalen in Kapelle

Afhalen in Kapelle is op afspraak natuurlijk ook mogelijk!
Neem dan wel eerst even contact met ons op, dat kan per telefoon: 0113405006 of mail naar info@natuurvoordeel.nl

Snel contact met de PostNL bezorger in jouw wijk of straat

Je herkent het vast wel: ‘Je pakket is bezorgd’, zegt je PostNL-app. Goed nieuws, alleen heb je jouw pakket nog niet ontvangen. Wat nu?
Daar is nu een mooie oplossing voor gemaakt, in 3 stappen ben je in contact met jouw bezorger. Dus niet met een klantenservice maar direct met de bezorger in jouw wijk.

Hoe werkt dit?

Stap 1
Laat chatbot Daan weten wat er aan de hand is
Dit doe je via de track & trace-pagina van je pakket in de app (duimpje omhoog of omlaag) en op web (blije of verdrietige emoji). Of gewoon direct via chatbot Daan zelf. In de chat kies je dan voor de optie ‘Navraag bij bezorger’.

Stap 2
Chatbot Daan stuurt de melding door naar de bezorger
Eerst controleert chatbot Daan de gegevens in ons systeem en koppelt dit aan de bezorger van jouw pakket. Dan ontvangt de bezorger een melding op de scanner en geeft tijdens zijn bezorgronde antwoord.

Stap3
Binnen 2 uur ontvang je een reactie in je e-mail
Je krijgt per e-mail direct antwoord van degene die jouw pakket (nog) aflevert.

Het is dus wel van belang dat je bij het invoeren van je bestelling goed oplet dat jouw gegevens kloppen, zowel je e-mailadres als je mobiele telefoonnummer zijn belangrijk om snel contact met je op te kunnen nemen.